Kärring-gänget.

Imorse när jag vaknade sken solen så vackert här utanför, och jag kunde inte låta bli att faktiskt bli glad för att jag var arbetslös och fick chansen att njuta av solen. Och när solen skiner då blir jag glad, och när jag är glad som blir jag optimiskt, vilket resulterade i att jag åkte in till stan i min nya skinnjacka. Klädde mig iofs bra under så det blev faktiskt inte så kallt, förrän jag var påväg hem.

Inne i stan mötte jag upp Katta och Ingeborg för lite shopping och fika. Kärring-gänget, det är vi det. Under de timmarna vi umgicks hände följande:

En Fick Sockerfall och var tvungen att sätta sig ner för att inte svimma.
En frågade mig efter en näsduk (och jag trodde då frågade handlade om en tyg-näsduk) (!)

Under denna tid när jag var inne i stan, hade min pappa letat sig till min lägenhet ute i förorten, han ringde när han stod här utanför. Så nu när jag kom hem var det skoavtryck från pappa i trappan. Det var lite mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback