Jag tycker om att läsa..

men jag kommer inte att köpa alls lika mycket böcker nu som förr. Gick in på pocket shop idag och trollade bort mig själv bland alla hyllor. Hittar slutligen en som jag tror mig kunna tycka är lättsam, aningen skruvad och lite rolig. Ungefär vad jag letar efter. Problemet är bara att den kostade 72Kr, för en pocket! 50kr var ett bra pris, jag tycker dom ska återgå till det.

Det var minus, nu till pluset.

Pluset är att jag bor i stockholm (el nästan iaf) där lägenheter är på 25kvm och kostar 1,2 miljoner, där förråd knappt existerar och där man inte kan samla pocket böcker i sina hem. Därför finnes dessa för en billig pening (typ 10-20kr) på myrorna. Så det blir mer bokhandling där, och så drar jag ner på impulsköpen i bokhandlar.

Håller ni med, eller tycker ni att jag är fullkomligt galen som tycker att 72kr är sjukt mycket för en pocket?

Kommentarer
Postat av: Malin

Det ÄR sjukt mycket. Ännu värre är kurslitteratur i pocketform för 300! Det är inte okej någonstans! Hoppas allt är bra med dig! Kram /Malin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback