Haninge hela dagen.

Imorse när jag vaknade ringde Maria och frågade ifall vi skulle gå på promenix, den blev inte så värst lång, (inte för mig iaf) men en tur på öb och sen till haninge centrum, vi drack lattes på Sandys, Edda sjöng/skrattade i barnvagnen hela tiden, maria köpte en jacka, jag köpte en annan. Sen skiljdes vi åt. Och jag gick på gymet och "alla-hjärtans-dag-pumpade" tillsammans med 30 andra. sen åkte jag buss i ca 8minuter, gick in på ica och handlade tomater och sen gick jag till maria och lagade mat.


Dessa fem bilder hamnade på väggen i mitt sovrum häromdagen.


Eddis var söt idag, middagen bestod av potatis/morot/lök i ugn, kyckling, vitlökssås. förrätten bestod av vitlöksbröd, inlagda vitlökar, och tomatsallad. Ja, det spelar ju liksom ingen roll hur mycket vitlök man äter när man ändå bor och lever själv, spännande att se ifall emmas nicklas tyckte att det var lika trevligt.

Nu ska jag sova, imorgon ska jag först jobba fyra timmar och sen ska jag in till stan och käka med emma.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback