Frukosttime

Igår slog jag äntligen slag i saken och ringde till comhem angående tv 3. Tydligen har trean bytt ljud från Stereo till Mono ljud och det enda jag behövde göra var att ändra i ljudinställningarna. Letade fram bruksanvisningen till tv och hittade presic den delen som beskrev det jag skulle göra. Sen, upptäcker jag att bruksanvisningen är till ett flertal olika modeller och tydligen så går det inte att ändra på min, El jag får iaf inte till. Och då tänker jag självklart, Ska jag måste köpa en ny tv, Nej det hoppas jag verkligen inte. maria har ljud på sin och hennes är äldre än mig. Jaja,Nu vet jag ju iaf vad det är som måste ändras, det gäller bara att hitta den funktionen också.

Om 55 minuter börjar jag att jobba, så jag ska slänga i mig det sista av frullen och sen ordna håret. och sen ska jag slita på muskler, nagellack och fett!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback