En framtid för fantasin..

Om jag själv fick bestämma, och fick som jag ville.

Så Skulle jag vilja:

Ha ett fint tvåvåningshus i Enskede, (perfekt) Lite insynsskyddad, trädgård, körsbärsträd, åppelträd, hängmatta. Farstu, balkong, terass, gamla trägolv, högt till tak, kakelugn.
Använda mig av en personlig tränare emellan åt.
Ha ett sommarhus i italien el frankrike.
Sova i en jätte stor säng, himmelsäng. Och sova mycket och länge.
Ha vackra ting överallt.
Små söta burkar
ändå cleant.
Vitt, vitt, vitt.
Att det luktade nybakda kanelbullar i mitt hus.
Jag skulle köra en fin bil,
och självklart ha fin/fina barn.
Kille, kanske till och med fästman.
Hund, kanske, katt
Mitt piano som jag älskar och saknar.
måla mera.
Älska mitt jobb
Fotografera
älska
sjunga och skriva mer.
Ha en bra hälsa.
Få bättre koll på mina utslag.
slippa mina "en-gång-i-månaden-migräner"
Träffa mina nära och kära ofta och mycket.

Och en himla massa mera.

Men eftersom det inte kommer bli så, drömmer jag mig iväg långt.

Kommentarer
Postat av: Sändi

MEN Bodil! INTE ska du väl kanske vilja ha en katt!? KATTER är ju det värsta djuret man kan tänka sig! Haha. Och då skulle du ju aldrig kunna få besök av mig och Maria för båda är ju allergiska! Tänk så trist det vore;)

Postat av: Mariaa

haha precis BIG no no på en katt alltså. Värre bitterfittor till djur får man ta och leta efter!

2009-02-15 @ 09:18:39
URL: http://minimariaa.blogg.se/
Postat av: Yo

jag visste inte att du ville ha en hund bodil. Då blir det hundutställningar med mig och min hund. vad kul det låter va?;)

2009-02-15 @ 10:17:24
URL: http://yojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback