Dopkalaset är över.

Nu är jag hemma i mitt bo, trötter, ska bara ta bort facet och sen ska jag krypa ner i sängen.
Här kommer en massa bilder från dagen.


Viggo Och hans Mormor, innan kyrkan.

Nöjd Viggo Somnade under dopet när det var dags för sista psalmen.

Nr.1 Kusin vitamin, Nr 2, Relativt nyförlovad Pappa med särbo, Nr 3: Viggo fick ha sin kostym som han fick av mig i julklapp när det var dags för mat.
Fick dock ingen bild på all mat, men det var Tjärlknul(!), potatisgratäng, sallad och bröd. Gottigotti.

Nr 1: En Rosa Hedda och en liten Ruben. Nr 2: Ruben. Nr 3: alla små-barnen hjälpte till att öppna alla paket tillsammans med Pappa Jonas som är som en 3åring när det finns paket i hans närvaro.Nr 4: Efterrätter (barbapappa tårtan var mycket uppskattad bland de små barnen som genast vill äta upp hela figurerna)


Syster Trion. Grattis Mallan som föressten har fått ett jobb.


Kommentarer
Postat av: Stoooooora syster

Vilka otroligt fina bilder :o)

Tack för den supersnygga tårtan och urgulliga muffins. Tyvärr kan jag inte säga om vilken som var godast....

Puss

2009-02-27 @ 15:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback