Veckan full av nytta och lite nöjen.

Idag har jag jobbat, för ovanlighetens skull. Dock bara ett kort pass, 8-15, sen mötte jag upp syster Malin i stan för att ordna födelsedagspresenter och julklappar så nu är allt klart! Då är det bara att invänta julen och ledigheten. Men innan dess är det dags för jätte jätte många timmar jobb, vilket förhoppningsvis leder till bra pengar.
Veckan är full av jobb, imorgon är det glögg med donnorna som gäller. På torsdag är det Strand 1år om jag orkar och sen jobbar jag med ett sikte. Min lediga söndag. Försöka hinna med en tvättid i veckan också. Sen blir det svårare med det.
Och nästa vecka händer det grejer, men det tänker jag inte prata om här än. Men jag skrev om det i somras på facebook lite försiktigt och då blev det livat på en del vänner. Men just nu ska jag bara tänka positivt och försöka att inte tänka för mycket på det. Men isf, så kan en del saker förändras. Och nej, jag är inte gravid eller så!

Nu återgår jag till mitt bakande och städande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback