Tiden går fort när man har roligt, eller bara för att man blir äldre?


Det är snart fem år sedan jag flytta ifrån mitt ex, i Östersund. Han har nu en dotter på några månader, en tjej, en hund och ett hus. Det tycker jag är kul.

Det är fyra och ett halv år sedan jag gick ut gymnasiet.

Det är två år sedan jag träffade "den fina" och det känns som 100år sen ibland och som igår vissa dagar.

Det är snart fyra år sedan jag lämnade Östersund bakom mig för att begravas i Stockholms puls, stress och underbarhet!

Undra vad som kommer hända under de fem kommande åren? Ifall någon kärlek hoppat in i mitt liv och kommer jag fortfarande befinna mig i Stockholm. Isf förhoppningsvis i en finare lägenhet än denna.
Den som lever får se, brukar det ju heta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback