Junibacken.

Idag var jag på Junibacken tillsammans med My. Det var Piteådagen där och vi gick omkring i villa villekulla, muminhuset och åkte sagotåget. Det var en fin lördag. Dock blev det ingen träning idag heller fast än att det var vad jag hade planerat. Efter mumin och de andra åkte jag hem till Helena från jobbet och drack glögg och beundrade hennes helt fantastiska säng! Vill ha! Vi hade det trevligt tills chefen fick ett samtal om skällande hundar och då åkte vi. Men det är kul att faktiskt ses utanför jobbet och att det faktiskt finns en massa saker att prata om förutom just jobb.


Pippi Långstrumps Skor

Mumindalen

My och jag hade kaffe rep i muminhuset.




Tittut.



I knäet på Mamma mu.

Nu ska jag börjar göra mig klar för att sova. Trist att det i mitt huvud är söndag. När det egentligen bara är lördag. Min vecka kommer att kännas extra lång.


Kommentarer
Postat av: josefin

så myyyysigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback