less. less. less.

Jag känner mig bitter. Less. Ful. Osv.
Ibland har man helt enkelt såna dagar och det är bara att försöka ta sig förbi dem.
Eller kanske snarare igenom dem.
Tappade nästan lusten att gå ut igår då jag insåg att 2/3 av min garderob inte passar längre.
Varför är det, när man väl börjat gå upp, så lätt att bara fortsätta. Utan bättre vetande.
Men eftersom jag fortfarande inte känner mig 100%pigg har jag inte heller tränat vilket också bidragit till att jag känner mig lite less. Har inte tränat ordentligt sedan i våras. Först kom min knäskada, sen utlandsresan och nu, typ svininfluensan.

Vill bara känna mig frisk och känna att jag kan ge 150%på gymet, jag vill, jag behöver det.

Men inte allt är dåligt. Mycket är väldigt bra.

Less.less.less.

Lägger mig och läser lite, sen sova, och förhoppningsvis, bjuder morgondagen på bra saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback