23årsdagen.

Började tidigt med att kliva upp, städa, skriva inköpslista, handla, baka tårta osv. Sen kom syrran och Viggo hit och fikade. Åkte och lämnade Hannah på tåget. Systemet. Hem. Laga massa massa mat. Fick presenter, åt en massa mat. Sjöng och spelade gitarr tillsammans med Simon. Och så en massa skratt. Mys. Tack.

Här kommer lite bilder från palma, de kommer nog fler med tiden.





Nu ska jag gå och lägga mig, för imorgon blir det mer födelsedagsfika
men maria, edda, johanna, emma&co, alex.

Kommentarer
Postat av: Robert

Vad intressant blogg du har! Gillar bilderna! Du är väldigt duktig.

Jag prenumererar gärna via bloglovin :)



Kolla gärna in min blogg också - blogg.modestil.se

(Prenumerera gärna på bloggen! :D )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback