Påskaftons Middag Hos Syster.

Igår kväll så gav ju jag och systrarna tjäder oss på en grillning, med en rutten engångsgrill, alltså blev det inte mycket grillat där, men vi fick ju iaf grillukten. Idag har dock syrran bjudit mig på mat, och nu fick jag grillat.






Älgkött med färskpotatissallad, himla flott.
Valnöts&Kola paj med grädde (Dock lite dålig bild)

Nu är jag tillbaka i Barack Obama-huset, med mina hörapparater. Och det känns som om jag sitter instängd i en rund fiskskål, och alla ljud bara stutsar fram och tillbaka där inne.

Nu ska jag hoppa i säng, imorgon är förhoppningsvis lika fint väder som idag.
Och en förhoppning är också att min hals ska kännas lite bättre. Jag har inte tid att vara sjuk.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: mariaa

HÖR DU MEJ NU?

2009-04-12 @ 08:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback