fredag och trötter..

Hej!

Jag är så trött. Känns som jag skulle kunna sova till halv ett. Nej, men trött är jag. Skönt att jag får sova på söndag.
Igår efter jobbet åkte jag ut till syster och systerson för att träffa pappa. Den lille är fortfarande väldigt liten och skriker och skiter som vilken unge som helst. Och han ser ut som en liten farbror! En söt sådan.

Ikväll efter jobbet funderar jag på om jag ska åka till kungsholmen för att kolla in det ny öppnade öb som ligger där. Skönt att dom iaf placerar ett öb inne i stan. tänkte försöka handla lite städgrejjer och sånt. men det återstår att se ifall jag kommer iväg.

Jag var ju till min hudläkare igår och fick reda på att jag har ytterligare en sjukdom, jag borde verkligen snart fylla upp en hel journal. Nu har jag fått utslag i ansiktet som förmodligen beror på alla krämer jag använder. välkommen säger jag till antibiotikan som ska göra mig sällskap morgon och kväll, i sex veckor.

Det blir lite inlägg nu, alex har fått sin nya dator, och då orkar jag inte starta igång den gamla så ofta. Plus att från och med nästa helg så har jag ingen dator. Så då får ni klara er utan mig ett bra tag.

Nu ska jag åka på jobbet, för jag måste handla frulle, kylen gapar tomt och jag har inte haft tid att gå och handla. det måste också göras ikväll.


Kommentarer
Postat av: mariaa

tar det alldrig slut med sjukdommar för dej? inge kul.



Har dom kommit på nått namn till bebisen än? Om han ser ut som en liten farbror, tycker jag absolut sigge!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback