Vanilj tea och bullar

Nu sitter jag här, med en kopp vanilj tea och två stycken bullar, jag blev dock lite små sur att mina bullar skulle gräddas först vilket gjorde att den fina fick in perfekt tid på sina, så när eleven slog mästaren i bullbak blev jag lite grinig. men det bjuder jag på, killen har aldrig bakat bullar under sina 30år på jorden så jag unnar honom det.

Mina fyra lediga dagar har spenderats på ett sätt jag inte hade räknat med, jag har tänkt göra en massa saker hemma, såsom att städa osv. Istället har det blivit en massa UFC, mat och sovning. Fast det har varit skönt också. Det verkar också som om det blir att möta upp tjejerna i stan för en fika senare idag, jag hoppas att maria och johanna också följer med så att vi blir några stycken. Det var länge sedan vi träffades allihop.

Imorgon är det dags att återgå till jobbet igen, och nu har jag iaf skrivit ut min arbetsansökan så jag hoppas att jag kan lämna in den i veckan och få svar så snart som möjligt. Jag behöver ett nytt jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback