Tio i två en måndag.

Jag är lat, är fortfarande hos den Fina, istället för att vara hemma och göra nån nytta. men hur kan jag låta bli att vara kvar när vi idag ska baka bullar. Det lutar åt både kanelbullar och lussekatter! Det vore grymt. Länge sedan jag bakade bullar.

Imorgon ska iaf jag och maria åka och kolla hur alex och erica bor, det är bra. Det börjar också närma sig december med stormsteg vilket får mig att tänka på glöggkvällen, jag måste försöka fixa ihop nått snart. Och jag måste köpa julsaker, nya gardiner, julklappar och allt sånt. Och för mig är det inte ens ångest-belagt för jag gillar julen.

Nej nu ska jag kolla recept på nätet innan vi går och handlar.
Puss

Kommentarer
Postat av: mariaa

jaha ska vi? det visste inte ens jag om

Postat av: e

jag älskar också julen! happy time happy time

jaaa, jag vet! ska verkligen skärpa mig ;P glöggkväll? låter niice :D

2008-11-17 @ 20:37:21
URL: http://crackhoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback