Hungrig som en varg.

Idag (förhoppningsvis endast idag) har jag en tjock-dag. Ni vet en sån dag då jeansen känns tre stolekar för små, magen hänger över allt, håret är fett och ansiktet täckt med finnar. alla dessa saker är såna som man själv ser vart man än vänder trynet, men som förmodligen ingen medmänniska ser.

Jag har ätit alldeles för mycket knäckebröd de senaste två dagar, knäckebröd med ost, och för mycket frukt, för mycket grönsaker och dipp, för mycket mat och druckit för mycket mjölk. Oavsett hur mycket jag äter känner jag mig hungrig igen efter bara ett tag. och nu har jag ändå ätit bra, massa fibrer och sånt. Förhoppningsvis har jag bara ägglossning och är ägglossnings hungrig. Isf går det över snart och jag känner mig som mig själv igen.
eller så är jag gravid, och då har jag garanterat ingen ägglossning. Men ni behöver inte oroa er. Det är nog bara vanlig hunger.

image357

Kommentarer
Postat av: mariaa

babyboooom!
:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback