halsinfektion tro?

Imorse när jag vaknade var jag grymt uppsvälld i halsen, i de små resterna av mina halsmandlar som jag har kvar, känns det som om hjärtat tagit in på semester, pulserar gör det iaf. Ringde till vårdcentralen och dom hänvisade mig till närakuten, där sa tjejen jag pratade med att jag ska vänta och se om det blir sämre el bättre under helgen, och isf komma  tillbaka då. Om jag inte blir bättre får jag nog vänta till på måndag, i helgen jobbar jag och ser egentligen ingen möjlighet till att klämma in ett läkarbesök. Nyss tryckt i min två alvedon och hoppas att febern går ner iaf, trevligt, då får jag vara hög på alvedon i helgen!

Kommentarer
Postat av: mariaa

krya på dej boddan!

2008-05-08 @ 13:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback