en ledig torsdag i mitt liv...

vaknade sju, gick ner i tvättstugan och slängde in kläderna. Upp igen, ställde klockan på nio och somnade om, vaknade igen v id nio och gick ner och hängde tvätten, upp igen, ställde klockan på elva och sov ett tag till. Vid halv tolv ringde maria och vi träffades inne i stan för nån jobbgrej på gallerian. Vi fick en massa godis och pratade med massa folk, tyvärr sa väl alla samma sak. Såna saker som dom alltid säger, att man ska lämna ansökan personligen, att man ska vara framåt etc. En snabbintervju på hm blev det iaf.

Sen åkte jag iväg till solna um för att få nya p-piller och nu är jag hos mamma (som förövrigt gottar sig i grekland) och ska skriva ut lite ansökningar. Och så tänkte jag blåsa iväg och ge iväg dom personligen.

Imorgon har jag redovisningen på skolan om cannabis grejen, hoppas att det går bra, och sen blir det jobb hela helgen.

Nej nu ska jag ta tag i det jag kom hit för att göra.
Ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback