Cannabis och hemskrivning.

Måndag igen, imorse var jag trots allt inte så trött som jag hade förväntat mig. Gårdagen  på jobbet gick okej, blev en himla massa saker som skulle hända hela tiden, men trött var jag när jag kom hem. Ont i ryggen, jag måste verkligen bli bättre på att tänka mig för när jag lyfter och flyttar mina tanter och farbröder.

Nu har jag precis suttit och pluggat, har en hemskrivning i nkb som ska vara inne på onsdag, och äntligen börjar jag se lite ljus i tunneln även om det är mycket kvar. Och på fredag ska jag ha min redovisning om cannabis för klassen, har försökt renskriva det jag ska säga under dagen, men ack vad svårt det kan vara att omvandla svåra meningar till lättförstådda. Men det löser sig säkert, tror att jag får vg i slutbetyg hur det än går, men om jag gör riktigt bra ifrån mig kan det bli ett mvg och det är det kanske värt att kämpa för.

Nej nu ska jag iväg och önskar er alla en trevlig måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback