Blodsocker..

Idag har vi haft labb på skolan om blodsocker, det är intressant, den här delen är förmodligen den jag uppskattar mest med naturkunskap, kroppen, blodet osv. Fick även tillbaka provet jag skrev för två veckor sedan, trots mitt ordförråd likt en femårings lyckades jag på något sätt få Vg på detta prov också. Kanske blir det ett vg i slutbetyg även här? Det återstår väl att se efter min redovisning om cannabis.

Jag hade en härlig ledig dag igår, och njöt av att inte göra någonting speciellt. Oftast är jag väldigt dålig på att uppskatta att bara vara hemma. Men igår var en sån dag.

Nu ska jag se lite på tv, och imorgon blir det jobb. Härligt, jag har inte jobbat på över 1½vecka, så det ska bli skönt att komma igång igen.

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: mariaa

plugghäst

2008-05-14 @ 21:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback