Bebisfilm.

Under gårdagen blev det inget inlägg, för att jag helt enkelt inte prioriterade datorn. Jag åkte ut till täby till syrran för en fika stund och för att se en film från ultraljudet, moster blev lite rädd för pyret där ett tag..

Efter det åkte jag med platsbror till sumpan där jag hoppade på tåget hemåt, stannade inne i stan med Emma O ett tag för en kaffe och lite käk på tacobar. Sen åkte jag hem, hade tänkt promenera hem en bit, men fick vackert sitta kvar till stationen innan hemma, för jag har blåser på varje tå efter mina skor i lördagskväll.

Jag och alex kollade på idol- nostalgi på kanal 400 igår kväll, så det blev en del sköna skratt innan det var dags att krypa till sängs.

Idag har jag varit på Noaks Ark på Eriksbergsgatan 46, på föreläsning och HIV. Hon som pratade var grym, informativ och ändå lätt och rolig att lyssna på.
Undra hur många i Sverige som faktiskt kollat sig för HIV, och det är väl ändå en sån sak man borde vilja kolla iaf kanske en gång varje/vartannat år?

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag läste högt för Pyret att moster Bodillan blev rädd. Det sparka massor i magen då, vilda protester mao!

2008-05-14 @ 15:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback