Regnigt värre.

Idag regnar det i stockholm, men resterande del av veckan har ju varit fin så man får väl försöka stå ut.

I veckan har jag varit ledig mycket men ändå haft fullt upp.
Jobb, skola, fotvård, behandling och en het disskution med den fina, lunchning med damerna, stan-springande med fröken Rolén,shopping, mera fika, handledar träff på arbetsförmedlingen, lunch med syster, ut på make up store i solna mm.

I torsdag efter avslutat plugg åkte jag hem till den Fina för att mysa med honom, igår när han fortfarande låg och sov sprang jag mer på ica och inhandlade saker till lunchen som jag gjorde, det var uppskattat av honom att bara vakna, klä sig och slå sig ner vid matbordet.

Nu blir det jobb och sen blir det Tacos, melodifestivalen och Film med Hjärtat-Alex.

Hoppas ni får en givande lördag.Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback