Påskafton.

Idag hade jag och alexandra planerat att gå på bio, men det visade sig att den gick nu halv tolv på kungsgatan, och sen klockan kvart i sex, och alexandra ska på middag ikväll, så vi får helt enkelt gå på bio en annan dag. om inte damen vaknar just nu så att vi kan skynda oss in för att se film. Det vore iofs lite kul att gå på bio halv tolv på morgonen, det gör man ju inte ofta.

Igår blev det middag hos mor, skaldjur till förbannelse, jag åt mig mätt på bröd och tatziki. Sen blev det så ska det låta och lets dance. Det var nog faktiskt det första avsnittet av lets dance som jag såg. Och jag kan faktiskt inte tycka att det är så kul.

Återkommer under dagen, i övrigt så önskar jag er en underbar påsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback