Härliga sol..

Ibland dyker solen upp och gör en glad, för att nästa sekund försvinna igen.
Men jag är ändå på bra humör, tvättstugan var ledig imorse så jag har tvättat bort allt.
Plus att jag äntligen tagit tag i att lägga ut skor och balklänning på blocket, nu är det bara att hålla tummarna för att någon ser annonsen och tycker att det är värt pengarna.

Ikväll blir det kanske bio. funderar på att åka in till stan och klippa mig men lönen har inte kommit in ännu, jag blir lite irreterad när den inte flyttas över vid midnatt, men men. annars får jag väl vänta till en annan dag. men jag var faktiskt sugen på att klippa mig idag. Och jag tänker inte ta pengar från mitt sparkonto. Då väntar jag hellre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback