Godkväll..

Sitter hemma och försöker räkna matte, går inte så jätte bra, men jag kämpar på och håller mina tummar för att jag iaf klarar 14poäng och därmed gränsen för godkänt-nivån.

Har haft en fantastiskt morgon med den fina, han låg visseligen mest och sov, men mumlade fina ord och höll om mig ett tag innan jag var tvungen att smita iväg på jobbet. Efter jobbet åkte jag in till stan för att träffa min ex-svärmor, så skönt att ha henne öga mot öga och prata. Fick även en present, Tack!

Ikväll blir det tzatsiki, bröd och kanske lite vitlök till greys, med lex, onsdags-anda. Imorgon är det plugg hela dagen som gäller. och efter det åker jag till den fina och sover, så jag inte pillrar i böckerna imorgon kväll, det är inga bra, då blir det bara en soppa av allt i huvudet. Och på fredag är den stora dagen, provet mellan ett och fem och sen middag och öl med några från klassen kanske.

Håll en tumme el två för mig... är ni snälla.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback