Efter regn kommer solsken.

Godmorgon, min sköna dam ligger fortfarande och sover så därför är jag snäll och inte lever om så mycket.

Förstå att det är mindre än en vecka kvar till mitt prov, och var gång jag öppnar böckerna får jag den största fundersam-rynkan i fejset jag någonsin sett, förhoppningsvis klarar jag kursen så slipper jag kanske att rynkan växer fast.

Jag tänkte försöka hoppa ner i badet och mysa lite, sen blir det nog en tripp till stan då matteläxan är så gott som gjord, och det jag inte har gjort där sitter jag fast. Senare under dagen blir det bingo med brudarna. Och sen kanske en tittning på melodifestivalen, imorgon blir det jobb i solna och sen efter jobbet ska jag kanske möta upp Veronika i kista för att äta och mysa. Och Sen blir det nog en dejt med den fina. jag saknar honom, en gång i veckan är för lite tid att ses på, men då hinner man iofs börja sakna varandra.

Det kanske är vårväder i stockholm idag med, då lovar jag, att jag blir kär.
Igår var jag lite kär, men bara innan jag började jobba.

Igår efter jobbet mötte jag upp
 systrarna snygging-tjäder för en cider på imperiet. Efter det blev det kolgrillsmat, åh så gott, men aj så ont jag fick i magen.
Måste sluta äta mat som jag tycker om men som jag vet är dålig för magen.

Kommentarer
Postat av: zalla

Tack tack Bodil.. Shit vad härligt med vår. Här uppe är det snöstorm och kyligt. Vinter kläderna måste på. Trist, vill så gärna ha vår NU.. Ha det bäst. Kramkram

Postat av: Kickan

Bodil. Dom där bilderna. Är väl sen i somras va...?

2008-03-08 @ 10:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback