Apoteket nästa?

Känner mig rätt löjlig just nu, går omkring i lägeheten med ett par blöta strumpor i mina nya skor ihopp om att få dom att formas efter mina nu "halvt missbildade tår". Att jag har klänning och att mina ben ser ut att vara dryga 17cm gör väl knappats saken bättre.

Läste nyss på ericas
blogg att hon uppmärksammat att aftonbladet  idag hade väldigt mycket information om penisar på sin sida, bland annat så ska apoteket börja sälja sexleksar, men då försvinner naturligtvis "porr-framsidorna". Och då slog det mig, tänk vad skönt om man vill "klicka lite på musen" att man då bara kan gå på apoteket och köpa "verktyg", det tror jag på. Men undra vad den lilla gamla tanten som ska hämta ut sin blodförtunnande medicin tänker när tjejen bakom står där med förväntasfulla blickar på sin dildo.
Varningstexten: Varning för hjärtattack. Borde kanske införas.

På lördag, så ska jag och brudarna spela bingo, riktig bingo på bingohall, det ser jag fram emot.

nu blir det fika, matte och sova. Puss!

Kommentarer
Postat av: erica

haha, jaa iofs! nog skulle jag hellre köpa på apoteket än nån liten porrbutik. blir nog att kila dit i framtiden... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback