Sötaste Tjejen någonsin..

Värmen var på topp hela dagen igår, jag begav mig in till medborgarplatsen för kaffe,läsning och solning innan jobbet. Det var ett blues band som spelade där och världens sötaste unge som dansade hela tiden. Hon var så fin.
 Finaste sommarklänningen hade hon också.
image367
När jag sen skulle ta en kort på henne blev hon jätte blyg. Men fortfarande lika söt.

dessa pojkar var också söta, som gick omkring med tygklädda korgar och sålde kakor som dom bakat!

Nu ska jag åka ut i solen, försöka byta ett klockbatteri, kanske dricka lite kaffe, läsa och sen åker jag och jobbar, och senare ikväll kommer therése hit! Jippie. Det ska bli så mysigt.


Puss


Kommentarer
Postat av: mariaa

vad creepy du är som tar kort på okända barn och lägger ut. tant bodil goes paparazzi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback