Måndag.

Helgen hos mor är slut, min väska är packad och jag åker snart iväg på jobbet för slita några timmar. Sen är jag ledig tills på fredag och det känns så skönt. Imorse följde jag mamma till sjukhuset för att hon skulle få sina provsvar. Tydligen så är mamma också väldigt säker på att hon mötte byggare bob vid hissarna när hon väntade på mig. Efter allt tjafs som varit mellan oss är jag glad att jag inte var där för att möta honom. Känns som om han är ett helt avslutat kapitel, tror inte att vi skulle kunna ha något utbyte av varandra länge.

Jag har läst ut Da Vinci Koden, och den var bra. Nu ger jag mig in i Snabba cash.

På lördag ska jag och brudarna se SATC-filmen och mysa på självaste midsommardagen. Härligt,

Hoppas ni får en underbar vecka, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback