Lördag

hej hopp, ledsen för den dåliga uppdateringen, men just nu tar jag det ganska lugnt. Det händer inte så mycket. Just nu är jag hos mamma, jag har emigrerat för kombon har sin lover boy här under helgen. Så jag stannar borta till på måndag kväll, och då kommer jag förmodligen inte heller att åka hem. Det är dock oklart ännu, jag har en massa tankar som snurrar runt i huvudet. Kanske är det därför jag inte kunnat sova på flera dagar, inatt fick jag mig några sköna timmar iaf.

Nej, nu ska jag ta och springa ner på shell och köpa nått gott, och sen ska jag fortsätta på da vinci koden fram tills det är dags att åka på jobbet.

Håller tummarna för sverige ikväll, ledsen att jag missar det men jag ska försöka se lite grann iaf.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback