klänning, student, mat, kubb

Igår hoppade jag i min lilla söta creamfärgade klänning och kände mig som en gräddbakelse. Mötte upp mor i skanstull för presentköp och sen vidare ut till östberga där det var studentfirande. Ecke pecke, min barndomsvän tog studenten i torsdags och igår var det fest. God mat, kubb och trevlig stämmning. Jag åkte hem vid tolvtiden, satt uppe hemma till halv tre och imorse när jag vaknade blev jag lite galen, jag sov till 12.20. Jag som aldrig sover länge. Den Fina skulle ha blivit stolt över mig om han visste det. Idag kommer alex hem.
Nu ska jag ta en promenad och försöka finna vår återvinningsstation här borta i krokarna.

puss


Kommentarer
Postat av: kreshnik zeka

hej bodil. Återigen, adda mig på kresh[email protected].. vi va barndomskompisar =D

2008-06-08 @ 23:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback