Gårdagen i bilder..

image369
Gårdagen bjöd på pasta sallad i hagaparken, cola, rose och godis och solning.
image370
Idag fortsätter planen om att bli en brownie och förhoppningsvis lugna ner mina utslag.
image371
Sen kom mamma förbi med sin granne Carina och drack upp halva våran vin flaska. men det är mamma i ett nötskal.

Sen åkte vi hem och bytte kläder och begav oss ut på stan, tyvärr har ju inte jag så bra koll på vart man går ut i stockholm på en måndag, men vi hann dricka en billig öl på mest och sen tog vi en till på Snaps. Sen åkte vi hem och svullade hårdbröd.
image374

Nu ska vi duscha och sen lägger vi oss i parken i högdalen och steker, äter upp salladen och kanske en och annan jordgubbe, och senare idag möter vi upp katta för att mysa lite.


Puss på er!


Kommentarer
Postat av: .dE

Såg
ut som en riktigt skön dag! :) Hagaparken är najs
i Solen, går igenom den på väg till jobbet ibland.

Trist med dejten, men som du sade är det nog bra att komma igång bara, eller jag ska inte säga nåt har inte direkt någon erfarenhet där och slipper förhoppningsvis skaffa mig det, men starkt av dig iaf! Keep it up!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback