Fredag kväll

klockan är 21:17 i skrivandets stund och jag har 21grader varmt på min balkong, vilken otroligt varm dag det varit idag.  Efter en natt otroligt dålig sömn, pga av ett konstigt och väldigt långt samtal drog jag mig själv upp imorse, var på jobbet i tid och det första jag får höra är " med fan Bodil, vad har du gjort i natt, du ser så trött ut"  Jobbade till tre och efter det var planen att jag och Johanna skulle åka och bada, men johanna var svimmig av sig så vi nöjde oss med att vara hemma hos henne, dricka kaffe på seven och sitta i skuggan. Nu är jag hemma och borde måla mina naglar inför morgondagens studentmottagning för Ecke, men jag har inte nån lust att göra det just nu.

Tänkte sätta mig på balkongen och läsa lite istället.

Hoppas ni alla haft en underbar dag i Solen.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback