Tisdag kväll

Nyss kommit innanför dörren, efter två öl med vackra Veronika på mest. Kärt återseende, både av veronika och mest. Just nu håller jag som bäst och funderar på om jag ska orka träna, då är jag inte klar förrän halv elva kvart i elva, och då ska jag duscha och äta. kanske ska man inte träna när man druckit öl? Kanske är det bara bättre att äta?!

Så blir det nog, så blir det simmning imorgon innan jobbet istället. Idag gick jag på sommarschemat, det blir mer än heltid för mig nu i juli, me like.

Jo just ja, jag har fått en present från den fina, ett pocketogram, ska i dagarna försöka välja ut en bok. Men just för tillfället är min bokmani bromsad. Inhandlade 4st pocket på åhléns idag, svårt att avgöra vilken man ska börja med först.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback