Soliga bilder

Ni vet hur man är som tjej, man ska alltid ha hundra saker i handväskan. Nästan så att en tjuv inte skulle orka spring iväg med den. Ikväll ska jag på gröna lund, och har då lite problem med hur jag ska göra med min väska. Vill egentligen inte ta den stora eftersom jag är rädd att den ska försvinna. Så då tog jag fram en liten
 och försökte packa.

Min fråga är nu om jag har gjort alltihopa i onödan, får jag kanske inte ta min lilla väska ombord på karusellerna utan måste ändå lägga den på marken? Isf kan jag lika gärna ta den stora?! Vad tror ni?

Som om nån skulle svara, det är 30grader varmt och inte allt för många personer är inomhus.

I Tisdags efter jobbet var jag och badade med en kollega och Johanna.


Det är Fint där, borde vara där mer efter jobbet.
Nej nu ska jag ta och käka havregrynsgröt! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: mariaa

glömde och fråga när jag mötte dej på gullmars, hur gick det me väskproblemet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback