Skogen, kändes nästan som att vara hemma i jämtland.

Fann en till bild hos Maria, denna bild är tagen i skogen påväg ner mot sjön. Om den inte hade varit suddig hade den förmodligen varit jätte fin.



Idag fick jag faktiskt också min första riktiga längtan efter Jämtland, pappas hus, mitt flickrum och att fiska. Eftersom jag måste gå till tandläkaren denna månad då jag tappade en lagning förra veckan, får tyvärr besöket till Jämtland vänta. Även om det kanske inte blir just nu, så saknar jag verkligen Pappa, Mormor&Morfar, och min målning av Farmor. Även om den inte är det minsta lik henna så känns den väldigt speciell för mig.

Kommentarer
Postat av: mariaa

ja visst vart den fin, jätte ruttet att den vart suddig. jag vart väl helt darrig på handen när jag såg en sån fager sommar flicka


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback