Ostadigt väder...

Idag har jag laddat över lite bilder från min kamera, ingenting märkvärdigt men här kommer iaf en blandning av den senaste tiden.

Jag har varit hos Katarina, där jag och Sanna njöt av hennes balkong och åt melon och drack rosé och sangria. Jag har ätit melon så det står härligt till, bland annat hos min väninna innan drinkarna började flöda, jag har fotat i körsbärsträdet vid jobbet, dock är dom sura som gatan.

Igår efter jobbet mötte jag upp emma, först spöregnade det och vi satte oss och drack kaffe på Konditori Kungsgatan, sen kom solen fram och då promenerade vi, genom gamla stan, till slussen och upp mot maria torget, det var mysigt.


Dessa bilder är tagna med bara minuters mellanrum men beroende på vart solen befinner sig, ser det ut som dag och natt.

avslutar med en egobild...

Nu ska jag antingen laga ihop en kladdkaka el nått, el så lägger jag mig i soffan och glor på tv hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback