Idag är en ledig dag..

Jag har än så länge i stort sett bara gått upp, klätt mig, börjat läsa en bok och sen inte hunnit så mycket mera. Jag känner mig tacksam för att jag numera jobbar så mycket (heltid+lite till) att jag faktiskt kan med handen på hjärtat säga att jag njuter av att vara ledig. Inga skuldkänslor, inget jobbat för lite denna månad, för lite pengar rullar in osv. Utan bara helt enkelt ett lugn.

De senaste dagarna har jag varit lite bortkommen i min värld. Jag har läst tre böcker förra veckan, varit ute och promenerat tre dagar, samt tränat hemma en dag. ändå, jag känner inte riktigt efter, jag umgås inte, jag är bara i min egna värld med radio, latte, glass och böcker. Undra hur länge det kommer fortsätta? Igår kände jag efter, om än bara för ett kort ögonblick, sedan återgick jag till att inte känna.

Jag har nästan inga bilder att lägga upp heller, önskar att jag hade haft en bild på dessa 1000tals fåglar från helgen, det hade varit en snygg bild. Jag har bilder på några sniglar och körsbär. Kanske inte så värst intressant.

Ciao så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback