I väntan på föreningen...

Jag gick tidigare från jobbet idag, har fått en vattenskada under diskbänken i köket. Ringde och felanmälde igår och dom skulle komma förbi idag, nu var det så att killen som skulle komma har semester så jag sitter här och väntar och hoppas att det kommer någon, för klockan slog precis fyra och då stänger kontoret. Och jag har inte möjlighet att släppa in dom igen innan nästa torsdag. Håll tummarna.

Solen skiner, och värmen är helt otrolig. På jobbet har det ändå inte varit så tryckande hett, inte inne iaf. Och det är skönt både för personal och pensionärer.

Igår var jag en sån där hemsk person som bjuder in sig själv hos folk, Maria var mitt offer och tog mig under sitt beskydd i några timmar, där jag också fick mig god mat. Trots att det innehöll feta ost så gillade jag det verkligen, jippie!

åh... kom hit nu och säg mig att det bara är att byta en liten del av röret. Orkar inte med vattenskada, i vår lägenhet och kanske grannens.


Återkommer kanske senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback