Holymackacrap!

Sedan Byggare Bob slutade jobba på äldreboendet efter tre veckor, för tre somrar sedan(!) Har det inte funnits mycke ögongodis där. Mestadels är det ju bara gamla tanter och farbröder, och mindre gamla flickor i personalen som är ganska duktig på att klaga på allt. Precis som det ska vara på ett äldreboende. Och Tro mig, när jag lägger handen på hjärtat och säger att jag trivs där, jag tycker om alla gamla tanter och gubbar på något sätt, alla har de personlighetsdrag som är facinerande. Jag gillar att de flesta som jag arbetar med är äldre (självklart finns det unga personer med ) och har levt sitt "ungdomsliv", då verkar mitt inte så fruktansvärt gammalmodigt. Eftersom jag aldrig riktigt gillat jargongen hos många av människorna i min ålder, jag gillar inte att supa mig full, jag vill inte ha sex med någon jag pratat med en kväll. Och så vidare. Jag är lite efter min tid.

Oj, nu tappade jag mitt ämne. Poängen är att det i stort sett aldrig vandrar förbi snygga killar på jobbet. Idag kom en av våra tanter tillbaka efter ett sjukhusbesök. Jag går omkring i korridoren och gör ingenting när jag hör en röst " Hej, nu kommer vi med ********" Vänder mig om och ser två personer, snygg och snyggare kommer med min tant. Attans att jag var ful i håret idag och att jag inte kände mig redo/mogen nog att börja prata med den ena. För det var, och detta ordet har jag längtat efter att få ta i min mun, han var en, HOLYMACKACRAP! (För er som inte vet, då är man grymt snygg).
Ojojoj. Jag blev alldeles matt. Det är Sant.

Kommentarer
Postat av: Denise

ABSOLUT! :) Hör av dig lite närmre de datumen bara och påminn mig, också vet jag senare om jag går i skola dessa dagar eller vad jag gör. Men klart vi ska ses över en kopp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback