Fredag med varma vindar.

I helgen är jag långledig från jobbet, fre-sön, skönt. Igår efter jobbet mötte jag upp Katta och Sanna( som jag inte träffat på över ett år), Vi åkte djurgårdsfärjan, drack cider, åt jordgubbar, körsbär och snackade skit i solen.

Sen åkte vi tillbaka till slussen, gick på Mest och drack två öl, framåt tio tiden var vi hungriga och fick erfara att det var väldigt svårt att finna ett bra ställe att äta på halv elva en torsdag, slutligen hamnade vi iaf på buger king på centralen.

kom hem vid tolvtiden och sov til halv tolv imorse. Nu håller jag på att tvätta lite nödvändigheter, samt att göra mig klar för att möta upp dessa fagra damer för förhoppningsvis ännu en mysig sommardag, jag håller tummarna att jag kommer att kunna fota lite mer framöver. Inbillar mig nämligen att min "lilla" svacka håller på att tappa greppet om mig och att jag sakta men säkert åter igen blir mig själv igen. och få tillbaka lusten att göra saker, må bra och allt däremellan.

I måndags var jag och fika med emma och maria, vi shoppade lite på make up store och åt god god muffins på muffin bakery.


Önskar er alla en underbar fredag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback