Tisdag och nya uppgifter

Godmorgon.

Idag ska jag jobba i solna innan jag beger mig på skolan, syster hjälpte mig med matten igår så nu är jag nästan klar, jag har bara några tal kvar som jag måste fråga om eftersom jag inte får till dom. På torsdag ska jag bara gå i skolan, annars har jag ingenting annat för mig. Det  känns skönt, tänkte försöka åka på skolan och sätta mig i matte-teket som det så fint heter. Där kan jag få hjälp av lärare så förhoppningsvis hinner jag plugga lite då plus att jag kanske har lite tid att smälta allt.

Till helgen kommer mormor och hennes bästa kompis ner för att gå på allt för byn. På fredagen ska dom äta middag tillsammas med mamma, och jag funderar starkt på att följa med, för sen jobbar jag hela helgen och då hinner jag inte träffa dom. Ska kanske bege mig ut på krogen också med mina vänner, och försöka träffa den fina.

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för dagen.

Och blä för snön som kommit. Jag hade vant mig vid 5 plusgrader och skönt väder. Så återigen blä.

Puss

Kommentarer
Postat av: Syster

Jippie, det snöar :o)

Aj löv

2008-01-22 @ 16:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback