Söndag..

Jag har ont i ryggen, frågan är om jag har sovit konstigt och att det är därifrån jag fått ont, el om det är från jobbet, jobbet verkar mest troligt då jag har haft ont på samma ställe i flera dagar. men, what doesn´t kills you, makes you stronger.
Resterande del av denna månaden hoppas jag att jag får jobba mycket mer än vad jag än så länge gör, just nu är det cool-lugnt, vilket i sin tur bidrar till att jag bli minst cool-lugn i världen. Jag blir så pissed. Och Jag är pank, om en kyrkråtta kan vara pank, är jag pankare än en kyrkråtta. Och det är i stort sett ingenting jag skulle kunna "ångra" (såsom köp osv) för att vara mindre pank, men det går inte att leva på det fjuttiga töntiga lönen jag fick i December, Men va fan, det är väl bara 12dagar kvar till lön.. Det borde väl vara lugnt?!

Därför har jag idag gjort en stor jävla Chili Corn Carne som står på kylning i köket, och imorgon blir det nog en köttfärssås, då borde jag klara mig, i och för sig vore det verkligen på sin plats för en skafferi-rensning.

Nu ska jag duscha och klä på mig, sen ska jag till mamsen och skriva ut lite cv och sen ska jag äta mat med henne. På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback