Söndag kväll/natt

Ska snart göra mig redo för att lägga mig, imorgon väntar återigen ett nytt försök med matteläxan, vart har torsdagens hjärnceller tagit vägen? Jag blir så sur att boken visar exempel som är självklara och sen sätter in yttligare en räknedel i första övningen, och självklart finns inga exempel på hur man räknar då?! Förhoppningsvis kan matte-syrran hjälpa mig lite över telefon imorgon. vill verkligen inte komma på skolan och bara
"Vadå, i torsdags fattade jag allt, men jag tappade dom hjärncellerna när jag slog huvudet i väggen i helgen, och nu minns jag ingenting, kan vi inte ta om allt"?!

Igår tog jag "igen" lite timmars sömn som så mystiskt försvunnit under veckan som gått, sov elva timmar inatt, vaknade vid elva och segade i en timme innan jag gjorde mig klar för jobbet. Ikväll ska jag också försöka somna inom iaf 20minuter, för imorgon blir det läxa

och sen ska jag på psoriasis förbundet för att påbörja min nya behandling. Tidigare har jag solat i en liten soltunna, men då min kropp inte har svarat så bra på behandlingen har jag och min hudläkare bestämt att jag ska prova en annan typ av solning. Istället för att sola hela kroppen och då utsätta hela kroppen för en massa ljus, behandlar man bara precis de områden som är drabbade, dvs dom utslagen jag har. Man belyser då dessa under nån slags tidsintervall och då kanske dom läker snabbare. tyvärr kan behandligen lämna fula fläckar efter sig, att området man belyser blir väldigt brunt, vilket kanske inte är så kosmetsiskt snyggt. Men Jag känner så här: Jag går hellre runt med bruna ringar på vissa ställen av min kropp, än att bära omkring på dessa röda, kliande och inte allt för fagra fläckar jag har nu. Och sen är det ju sommar snart, och då kommer "fläckarna" blekas.

Ledsen för den kassa updaten den senaste tiden. men jag är trött. trött på att dygnen är för korta, trött på att avståndet mellan lönerna för långa och ledsen för att jag inte träffat nästan några vänner detta år. Men Skolan upptar otroligt mycket av min tid, jobben likaså, och kvar blir tid för äta, sova, skita osv.  Vilken i korta drag innebär att jag har inte så mycket att skriva om, eftersom halva min tid nu bara går på rutin.
Men det kan bara bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback