Onsdag

Hej,

Jag har haft en fantastiskt helg med den fina, ätit gott, badat, sovit tätt intill varandra och bara myst. jag känner mig full av energi, och jag är glad, och tacksam. Vi kom hem till honom vid halv tre, tre på lördagsmorgonen, och då var det bara att vara uppe tills jag skulle på jobbet, han skjustade mig och jag arbetade på som vanligt, dagen förflöt väl och jag kände mig inte särskillt trött, förrän det var dags att se Rocky klockan nio på lördagkväll, efter tio minuter somnade jag i soffan och blev väckt när filmen  slutade. Somnade igen, denna gång i sängen och sov till nio på söndagmorgon. Det var himla länge sedan jag sov tolv timmar. Men det var skönt.

I måndags drog vardagen igång igen, jobba, hem och laga mat, sova. Igår var det jobb och solning på schemat, Idag är det jobb och imorgon är det solning, doktorn, jobb och sen blir det kanske med lite tur lite mys.

Igår skedde det en liten olycka i lägenheten, det får bli nästa veckas projekt att ta tag i.
Och Idag är det typ en vecka sedan jag sist åt godis el drack dricka, Ni som inte känner mig kanske inte tycker att det är så märkvärdigt, men alla ni som känner mig, och känner mig ganska väl vet att större delen av mina dagliga intag består av godis och läsk. jag är nöjd. får se hur länge jag kan låta bli. Det blir ju så mycket godare om man inte trycker var dag.

Skepp o Hoj! ha en bra dag.. Puss!

Kommentarer
Postat av: eleonora

var det tvättställs olyckan? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback