godmorgon..

Inatt har jag sovit väldigt oroligt, vaknade vid tre, fyra och halv sex när alex gick upp, sen somnade jag om och vaknade klockan sju, har utan någon större framgång försökt somna om, så det var bara att gå upp. Alex hävdar att jag inte kan sova för att jag längtar så till morgondagen. Visst, jag längtar väldigt mycket efter den Fina som förhoppningsvis är lika fin nu som innan han åkte. hoppas bara på att allt fortfarande känns lika bra. Härligt.

Idag ska jag hämta mina stövletter hos skomakaren, träffa veronika för att mysa och senare ikväll så ska jag träffa Ida som är på finbesök från Island och därmed kommer säkerligen en hel hög gymnasiare...

Puss

Kommentarer
Postat av: StoraSyster

God fortsättning på det nya året gullrumpa!
Vad gjorde du på nyår? Vi var hemma, Jenny o Peter gästade oss. Väldigt trevligt.

Tack för en trevlig julafton - har du mumsat i dig rullrånen?

Nu skall jag ut o gå i det fina vintervädret....

Puss o kram

2008-01-03 @ 10:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback