Första dagen i skolan.

Imorse blev jag väckt av en av killarna från föreningen som ringde för att kolla om han kunde komma och kolla på handfatet. Upp och klädde på mig. Nu håller jag och alex på att tvätta och städa, men ingen av oss hyser några varma känslor för städningen, alex håller på att pilla runt i sina kläder och jag gör gärna allt förutom just att ta tag i städningen, men jag måste få det gjort.

klockan sex ikväll börjar jag skolan, jag är nervös och inbillar mig att jag inte ska hitta till lokalen, att alla redan är där när jag kommer in för sent och inser till min förfäran att gylfen är öppen och att man ser mina trosor... och att jag svimmar när jag öppnar boken och upptäcker att jag fattar ingenting.
Låt oss hoppas att det inte inträffar..

Igår var jag ute och sökte jobb och sen åkte jag på jobbet, efter det åkte jag ut till karlaplan för en promenad med den fina. Sen begav jag mig hemåt och sov.

Kommentarer
Postat av: SSyster

Aha, du var alltså ute och gick i det klack-vänliga-vädret :o)

2008-01-15 @ 19:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback