Bilder från julafton.

En bild på mig med systrar, ledsen är jag att jag kom på senare att jag hade velat haft en familjbild, det var ju trots allt första gången på si så där åtta år sedan mor och far firade jul på samma ställe och jag hade väldigt gärna velat ha en bild på hela familjen.
På Julafton måste man vara fin i håret, och självklart kniper jag varje tillfälle jag får att använda denna lilla huvudbonad.

Mallan tyckte att det såg ut som om detta var en reklam för typ "vi i Villa" och var därför tvungen att ta en bild. Matbordet står dukat och väntar, jag åt faktiskt bara fyra köttbullar, men drack desto mera julmust och åt en himla massa smörgåsar.

image299
Den mest fantastiska julklappen var plåtburken med rullrån från mormor och morfar, jag blev så glad att mormor ställt sig och baka dessa kakor som tar en himla tid att göra. Tack för det! Och tack till den lilla fågeln som kvittrade i mormors öra att jag önskade mig dessa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback