Vinkelsummor och ekvationer.

Förlåt för den dåliga uppdateringen ni som faktiskt läser min blogg, jag känner mig inte ha tid att skriva, plus att det stort sett inte händer så mycket i mitt liv just nu.

I fredags kväll när jag och den fina promenerade  ner till stan så berättade jag att jag skulle åka på seven eleven och köpa en ben&jerry, för att sen åka hem och sätta mig och plugga. Gjorde jag det? Nja, jag köpte glassen, åkte hem och försökte plugga men det gick inte. Så jag tröståt glassen och kände mig som världens mest iq-befriade person. På lördagen gjorde jag ungefär samma sak, jag jobbade, köpte godis och gick hem för att plugga. Och jag pluggade faktiskt, men sen kom söndag morgon, upp och duscha, göra mig klar och åkte in till stan för att möta upp min klasskompis. Vi satt på ett fik och åt en himla massa saker, men nu till saken, vi räknade matte i sex timmar (!!) så nu känner jag mig ändå helt okej förberedd. så igår belönade jag mig själv med att sova med den fina och försöka låta bli att tänka på ekvationer, vinkelsummor och alternatvinklar.

Imorgon och på onsdag har jag kickoff med jobbet, sen skola på kvällen imorgon och, på onsdag kickoff-fest och på torsdag jobb och sen prov. Gaahhh!!!

Kommentarer
Postat av: Erica

du klarar deeet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback