Veckans To do List....

[x]Matteläxa
[x]Tvätta
[x]Städa
[x]Jobba
[x]Lämna tillbaka byxor på hm
[ ]Lägga ut skor på blocket
[x]Städa åt Killen(fisken)
[ ]Baka
[x]Träffa den fina
[x]Städa garderoben

Detta är då några småsaker jag ska/försöka göra i veckan, min vecka ser annars rätt lugn ut, jobbar bara onsdag, skola idag och på torsdag och sen är jag väldigt mycket ledig fre-sön. Förutom då tre timmar på lördagen då jag ska jobba i solna. Mina ambitioner är att göra klart listan tills torsdag så att helgen är helt ledig. Kanske ska jag försöka ta mig ett pass på äldreboendet men det beror på hur det går med matten.

Idag är dagen då jag är ledig och ska sitta hemma och räkna hela dagen, så jag hänger med på lektionen ikväll, jag hoppas att mina ambitioner kommer tillbaka, samt insperationen om att faktiskt räkna matte hela nätterna. Nu har jag iaf ätit en mega frukost och väntar som bäst på att jag ska ta upp böckerna.


Kommentarer
Postat av: Tina

Hej på sig!
Tänkte jag skulle kolla med dig om lite heta tips!
Har en kompis som kommer från USA i början av Mars, å vi tänkte hänga lite i huvudstaden!
Tänkte väl kolla vad du som mest troligt sett det mesta tycker att man borde göra/se?
Och om du vet av nåt tok-billigt boende?
Turist i sitt eget land, jajje=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback